|
| Miten minä tänne jouduin!? | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Miten minä tänne jouduin!? 3/10/2009, 07:38 | |
| //Avoin peli - kaikki mukaan! :D//
Juupa juu. Tyypilliset opiskelijakännibileet pahimmillaan: Siellä täällä näkyy tyyppejä nuoleskelemassa vuoroin toisiaan, vuoroin kaljapulloa. Jossain joku tarjoaa maria jollekin viattomalle ekaluokkalaiselle väittäen pilleriä lääkkeeksi johonkin. Kaikki eivät sentään ole hurahtaneet aivan ohi kultaisen keskitien.
Näihin kuuluu myös muuan Patrick Lane, joka parhaillaan istuu nurkkasohvassa kuunnellen steroista tulevaa biisiä. Tämän silmät ovat tiukkaan suljetut; näyttää kuin hän olisi transsissa. No, ei onneksi - todisteena se, että joku kännipää horjahtaa juuri kyseisen pojan syliin, joka räväyttää silmänsä auki, tönäisee voimakkaasti itseään vanhemman pois päältään ja huutaa kiukkuisesti perään; "mitä vittuu sä luulet tekeväs!?! Mee helvettiin siitä..!". Sitten silmät sulkeutuvat, poika asettuu jälleen ja kaikki on kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Miksi tämänkaltainen pojannassikka sitten on tällaisessa paikassa? Nooh, kaikkea on kokeiltava, jopa tätä, joten naapuripulpetin puheiden perusteella suunnistanut blondi jätkä on päättänyt käydä tällaisenkin puolen elämästä kokemassa.
'Look at me, there's way I believe..', kaikuu Patrickin aivoissa parhaillaan kuuluvan biisin sanat; jätkä on hädin tuskin tietoinen ympärillään vallitsevasta kaaoksesta. |
| | | Chaos Hahmohyväksyjä
Viestien lukumäärä : 7478 Join date : 14.05.2009
| Aihe: Vs: Miten minä tänne jouduin!? 3/10/2009, 15:03 | |
| - jospa minä? : 'D Meillä tosin on jo yksi peli, mikä muuten jummaa minun saamattomuuttani.. Nooh, yritän parhaani <: Toivottavasti se nyt ei haittaa, että Vivin tänne tunkaisen <: -
Pitkätukkainen brunette oli päässyt tänään hieman villiintymään. Tai ehkä voitaisiin liittää siihen tänään -sanaan -kin pääte. Poika veti jo viidettä bisseään, vaikka ilta oli kohtuullisen nuori. Ei, ei se tulisi edes viimeinen olemaan. Täytyi vain toivoa, ettei tulisi tehtyä mitään tyhmää. Mikä ei sekään olisi ollut edes harvinaista. Numero vitonen kumottiin kurkusta alas. Niin, keneltäkö sitten saisi seuraavan pummittua? No, se ei tuntunut niin suurelta ongelmalta kuin neiti, joka näytti juoneen liikaa ja nähtävästi päättänyt niin itsekin huikkasi liiankin isoon ääneen kuka tahtoisi viimeisen sixpackin lonkkua. Vivian oli salamana paikalla riistäen koko sixpackin kohteliian hammashymyn saattelemana itselleen. Viilatut piikkihampaat nähdessään tyttö ei harkinnutkaan pitelevänsä juomistaan kauemmin kiinni. Ne olisivat olleet lattialla, jos pitkätukkaisen pojan ote ei olisi pitänyt. Näillä Viv onnistuisi vielä sammumaan jonnekin kyseenalaiseen paikkaan, jos joisi liian nopeasti. Tai ei jakaisi.
Vivian lysähti sohvalle, säikäytti olemuksellaan nuoleskelevan pariskunnan kauemmas itsestään. Miten reagoida jätkään, jolla oli ylipitkät ruskeat hiuksen, pirullinen virne, piikkihampaat, suu täynnä lävistyksiä, tiukat bondagehousut ja musta Marilyn Mansonin T-paita. Niittirannekkeita ja panta. Unohtamatta nyt vahvoja silmärajauksia, mustia tietenkin. Ensimmäinen tölkki revittiin irti pahvista ja naksautettiin auki. Vivian oli lähellä vetää sen ykkösellä alas, mutta tajusi puolivälissä keskeyttää. Hän ei tahtonut löytää itseään sammuneena mistää epämääräisestä paikasta. Tummat napit rekisteröivät blondin pojan sohvalla, jolla Vivian oli otaksunut istuvansa yksin. "Kelpaako sulle lonkero, blondi", Vivian kysyi käheällä äänelle katsastaen olemuksen silmillään. Hieman reppanan oloinen ja selvästi väärässä paikassa. Mustien nahkakynsikkäiden peittämä käsi repi toisen long drinkin pahvista ja ojensi sitä toista poikaa kohti. Vivian kokeili hymyä, joka tuskin toimi rohkaisevana hampaiden tähden, toisin kuin tarkoitus. | |
| | | Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Miten minä tänne jouduin!? 3/10/2009, 20:35 | |
| //No problem! :)//
Poika havahtuu tunteeseen että joku katsoo häntä. Kun Patrick kääntää päätään, näkyviin ilmestyy poika jonkinlainen kapistus kädessään, jota tuo selvästi yrittää tyrkyttää Patille. Kestää hetki ennen kuin tämä tajuaa mikä kapistus on.
Niin vähästä kiinni on ettei ilmoille pääse samankaltainen tiuskaisu kun äskeiselle syliinänkijälle, kun jätkän silmät nauliutuvat toisen hampaisiin; ne ovat.. Erilaiset. Jostain syystä tuo kummallinen olento - liekö ihminen lainkaan (kiitos Patin loistavan mielekuvituksen) alkaa kiehtoa.
"Okei.. Kiitti", blondi ottaa lonkeron käteensä ja alkaa avata sitä hitain, hieman epävarmoin elkein. 'Kerta se on ensimmäinenkin..', Patrick miettii maistaessaan varoen tuota hänelle vierasta litkua. Onhan hän tällaisia nähnyt, muttei koskaan itse maistanut! Itse asiassa hän ei ole juonut mitään alkoholipitoista kulausta enempää. 'onkohan tässä ees alkoholia..'. Niin. Tämä poju ei ole oikein perehtynyt, ja se varmaankin näkyy kauas. Ei se niin pahaa olekaan, ja Pat päättää maistaa hiukan lisää. "Mmmmh!" pääsee vahingossa, mutta edelleen poika on epävarma. |
| Aihe: Vs: Miten minä tänne jouduin!? 4/10/2009, 04:11 | |
| Blondi näytti hetken olevan totaalisen pihalla. Tuijotti vain. Katsoi hampaita, jonka takia Vivian sulki suunsa eikä yrittänytkään hymyillä. Ei, hänen tarkoituksensa ei ollut pelotella poikaa, eikä perimmäisenä mielitekona edes purra tuota. Harvinaista hänen tapauksessaan kylläkin. Lopulta poika kuitenkin myöntyi kiittäen ottamaan lonkun, jonka Viv tuolle luovutti. Poika uskalsi jälleen virnistää.
Pojan touhuilua hetken seurattuaan Vivian naurahti, ei tainnut blondi kovin kokenut juoppo olla. Ainakaan lonkun kanssa. "Se on vähän niinku limsan makusta, mut kyllä siinä alkoholia on", poika tokaisi kitaten itse lisää omasta tölkistään. Vivian naureskeli pojan äännähdykselle ja yritti noukkia katsetta nappisilmillään. "Sä et taida paljon lonkkua juoda?", pitkätukka kysäisi pitääkseen keskustelua jotenkuten yllä. | |
| Aihe: Vs: Miten minä tänne jouduin!? 5/10/2009, 08:16 | |
| Patrick miettii hetken kehtaako myöntää olevansa ensikertalainen, mutta avautuu lopulta ja mutisee hiljaisesti "no itse asiassa en oo juonu ennen alkoholia ku ihan vähän vaan.. Siis tosi vähän, ehkä jotain kulauksen...".
Juoma maistuu ihan suht hyvältä ja poju uskaltautuu ottamaan hieman suurempia kulauksia. Vasta nyt Pat huomaa kaaoksen ympärillään ja sävähtää; täälläkö hän on istunut koko ajan?! Todellakin, poika on kuin onkin ollut niin omissa maailmoissaan, toisin sanoen biisien maailmassa, ettei ole huomannut paikalle kerääntynyttä väkeä ja sitä kaaosta, jonka tuo väki on aikaansaanut. "Täälhän on.. ööh.. Porukkaa?".
Patrick vilkaisee vieressään istuvaa, selvästi katsekontaktia hakevaa poikaa, johon kiinnittää katseensa hieman rohakistuttuaan, eikä malta - niin epäkohteliasta kuin se jonkun mielestä voi olla - kysymättä, onko tuo 'muukalainen' vampyyri tämän hampaiden tähden. |
| Aihe: Vs: Miten minä tänne jouduin!? 5/10/2009, 09:32 | |
| Vivian nauroi toiselle tuon myöntäessä tämän olevan ensimmäinen kerta alkoholin kanssa. Goottipunkkari soi toiselle liioitellun hymyn ja naurahti käheästi päälle. "Siinätapauksessa mä juotan sut känniin", poika julisti. "Meet jo kolmesta, ehkä kahesta ja puolesta, jos juot nopeesti", poika kertoi. "Sen verran olet pienikokoinen."
Vivian repesi räkättämään toisen todetessa kovin fiksusti, että täällä oli porukkaa. "Kappas vain, ruusunen, heräsit sentään sata vuotisesta unestasi. Tietenkin täällä on porukkaa, nää on kotibileet", Viv tokaisi hymyn saattelemana. Lonkero tyhjennettiin kevyesti, alkoholi alkoi hiljalleen nousta päähän. Poika ei menisi takuuseen tekemisistään, hän kun oli hallitsematon kun tajunta himmeni. vivian nauroi toisen kysymykselle ja katsoi tuohon totisena. "Ihmissusi, mutta mä puren kyllä mielelläni", pitkätukka totesi hymyillen nätisti. kai hän oli hieman julma ja pienensti kännissäkin. Blondi parka, olisi varmaan vielä uhri. "Onko sulla muuten nimeä, blondi?" | |
| Aihe: Vs: Miten minä tänne jouduin!? 5/10/2009, 10:52 | |
| Patrick ei välitä toisen 'uhkauksesta' juottaa hänet känniin, muttei jostain syystä jaksa vaivautua edes loukkaantumaan tuon pitkätukan räkätyksestä, mikä tälle jätkälle on varsin harvinaista. "Vai ihmissusi...", Pat mutisee lähinnä itsekseen kunnes jatkaa toiselle; "millon sit muutut taas ihmiseks? Tai siis eiks ihmissudet oo sellasii et ne muuttuu kyl takas ihmiseks?". Eihän poju oikeasti usko tuota tuntematonta brunettea usko, kunhan muuten vaan kyselee. "Patrick.. Sä oot kai joku oikein karmivan niminen jos kerran oot ihmissusi?".
Patrick kulauttaa liian paljon kerralla tuota hänelle melkeinpä tuntematonta juomaa ja kumartuu köhimään kiivaasti. Lopulta yskänpuuska laantuu ja poika ojentautuuistualteen nojautuen selkänojaan melkein autuaallisesti.
Lopulta koko tölkki on tyhjä ja Pat sulkee silmänsä yrittäen uppoutua musiikkiin kuten aikaisemmin, muttei onnistu enää, joten avaa jälleen silmänsä ja katsoo ympärilleen. Tunnelma on 'pienelle' pojalle kummallinen, ennenkokematon, muttei mukava. "Okei ihan hyvää se oli..", blondi myöntää ja heilauttaa tyhjää tölkkiä kädessään. |
| Aihe: Vs: Miten minä tänne jouduin!? 5/10/2009, 20:51 | |
| Toinen alkoi kyselemään hänen muuttumisistaan. Vivian nauroi ja nuolaisi huuliaan kaksihaaraisella kielellään. "Mä olen yöllä peto ja sit kiltti ihminen noin muuten", pitkätukkainen poika vastasi. Toinen esittäytyi Patrickiksi ja kysyi Vivianin nimeä. Vai karmivan niminen, koska ihmissusi? Tuskin ihan siitä syystä. "Joo, toki. Vivian, ja voit ihan huviksesi uskoa, että kyllä mä poika olen", pitkätukka nauroi ja iski toiselle silmää kuin salaliittolainen.
Toinen veti lonkkua väärään kurkkuun ja jäi henkiin. Vivian naurahti toisen köhimiselle. "Et viittis kuolla", poika sanoi. "Mulle tulis tylsä yö jos pitäs juoda nää yksin." Toinen heiluttelikin pian tyhjää tölkkiä kädessään ja totesi lonkeron olleen hyvää. Vivian virnisti ja vippasi toisenkin tölkin Patrickin syliin. "Ei tosta yhdestä vielä pääse edes tunnelmaan", poika väitti virnistäen toiselle avaten itse myös uuden tölkin. saisi jäädä viimeiseksi hänen osaltaan.
Vivian nojasi selkänojaan ja katsahti kattoon huokaisten. Hän jäi hetkeksi kuuntelemaan musiikkia, kunnes totesi sen tylsäksi. "Mulla ei ole edes saalista tälle illalle", vivian huokaisi turhautuneena tutkaillen tarjontaa nappisilmillään. Vastaan ei vielä tullut ketään mielenkiintoisen näköistä, ainakaan yksittäisenä. | |
| Aihe: Vs: Miten minä tänne jouduin!? 6/10/2009, 03:24 | |
| Patrick hymähtää toisen selityksille. Kun Vivian tuuppaa toisen tölkin blondin syliin, tämä epäröi; uskaltaisikohan enää ottaa toista..
Pat vilkaisee hieman kummallisesti saaliista puhuvaa poikaa muttei sano mitään. Kyllähän hän tietää, mtä tuo saaliilla tarkoittaa, ei hänkään nyt ihan tynnyrissä ole asunut. Hetken epäröinnin jälkeen tölkki kuitenkin aukeaa ja nousee huulille; kerrankos sitä, sitä paitsi viikonloppukin on juuri edessä, ehtisihän siitä toipua..
'Miltähän humala tuntuu... Onkohan se hauskaa..? Mä en kyllä haluis kokeilla mut..', Pat miettii ja juo suuria kulauksia katsellessaan edessään avautuvaa, hämyistä ja pahanhajuista näkymää. Pikkuhiljaa kokematonta poikaa alkaa väsyttää ja ilmoille karkaa suurensuuri haukotus. Patrick venyttelee autuaallisesti muttei uskalla enää ummistaa silmiään ettei nukahda. Hän kuitenkin yrittää peittää väsymystään tuolta tuntemattomalta, oudolta tyypiltä. |
| Aihe: Vs: Miten minä tänne jouduin!? 6/10/2009, 14:54 | |
| Patrickiksi esittäytynyt poika ei näyttänyt kovin varmalta numero kakkosen suhteen, mutta päätyi lopulta aukaisemaan senkin. Vivian hymyili tyytyväisenä. Kaipa tuo pian rupeaisi edes hieman puheliaammaksi. Olisi poitsusta edes seuraksi. Hiljainen tapaus tuo tähänasti nähdyn perusteella oli. Vivianin makuun ainakin.
Toinen ei kommentoinut 'ihmissuden' saalistamisiin millään tapaa, onni blondille. Viv nyt olisi voinut heittää hieman mitä sattuu tai muuten vain sekavaa. Mielenkiintoisia tyyppejä ainakaan noin ulkonäöllisesti kun ei paikannettu kääntyi huomio taas seuraneidin puoleen. "Otatko loputkin, pääset tuntumaan? Mun ei ainakaan pitäs juoda enää tai löydän itseni pöydän alta tai jonkun tyypin sängystä, jonka kanssa en todellakaan olisi edes osannut kuvitella harrastavani seksuaalista kanssakäymistä", Vivian ilmoitti ojentaen yksikätisesti kahva viimeistäkin tölkkiä Patrickin suuntaan.
"Saaks sua muuten sanoo Rick tai Ricky tai Pat tai jotain vai onko s epakkomielteisesti kokonimi?", Vivian kysäisi huolettomasti. Tikusta asiaa, kuten sanonta kuului. | |
| Aihe: Vs: Miten minä tänne jouduin!? 8/10/2009, 07:26 | |
| "Miks niin kiire?", Patrick kysyy toisen kehottaessa juomaan, mutta ennen kuin huomaakaan, blondi on kumonnut jo melkein koko tölkillisen. "jaah..", kuuluu vaimea vastaus seuraaviin sanoihin.
No Patiks mua usein sanotaan, mut saa mua kutsuu melkein millä vaan..". Okei, poika ei todellakaan ole oma itsensä, sillä normaalisti vain kaverit saavat kutsua häntä Patiksi. Mutta jotenkin poju älyää pitää tuon kummajaisen kanssa suunsa soukemmalla. Sitten onkin toinen tölkki tyhjänä ja päässä kumma olo. Ei epämukava, muttei oikeastaan mukavakaan. Tunne on erilainen, aivan uusi tälle 'ipanalle'.
Pat kaappaa jo paljon rohkeammin kolmannen tölkin käsiinsä ja juo sen viidellä kulauksella. "Tää kieltämättä on aika hyvää!", poju virnistää ja huomaa väsymyksenkin kaikonneen, tämähän toimii! |
| Aihe: Vs: Miten minä tänne jouduin!? 10/10/2009, 14:02 | |
| "Et se kerkee nousta päähänkin, turha sitä on juoda jos siitä ei mitään tule", Vivian naurahti vinkaten silmää. Hän itse alkoi olla jo sen verran huppelissa, että tuskin itseään edes hallitsi. Toinen kertoi, että yleensä sanottiin Pat mutta mikä vain kävi. Vivian nyökkäsi. "Okei, eli Pat", poika hymähti sipaisten pitkiä kasvoille pyrkiviä hiuksia edestä.
"Se on, maku on ku jossain limsassa, mut vaikutukset hieman erit", poika totesi notkahtaen hieman vasten selkänojaa pään jääden taakse. Olo oli huvittava, teki mieli nauraa. Hän voisi erehtyä mukaan pullonpyöritykseen jota muutamat tyypit pelasivat lattialla. Oikeastaan aika hauskakin idea... Katse kääntyi blondiin ja Vivian virnisti. "Haluatsä pelata pullonpyöritystä", pitkätukka kysäisi nyökäten muihin kyseisen toiminnon harrastajiin. | |
| Aihe: Vs: Miten minä tänne jouduin!? 14/10/2009, 04:41 | |
| Patrick nyökkää toisen ehdottaessa pullonpyöritystä ja laskeutuu varoen lattialle istumaan. Seisomaan poika ei uskalla nousta, sen verran päässä heittää. Vielä ei tämän järki ole ehtinyt sumeta, mutta hieman huvittava olo kieltämättä on. Varoen Pat liikehtii muiden pelaajien joukkoon, välitämättä siitä, seuraisiko Vivian vai ei. Yleensähän tämä sisäänsulkeutunut nuorimies ei olisi kuuna päivänä suostunut edes tämän kaltaiseen peliin, vaan kyhjöttänyt paljon mieluummin yksinään nurkassa.
Nyt blondi muistaa vilkaista taakseen, mutta käännähtää liian nopeasti ja horjahtaa, ja kun tasapaino on taas palautettu on pitkätukkakin unohtunut, jälleen. Samassa joku humalainen poika rojahtaa Patin niskaan, joka - täysin vastoin tapojaan - tarraa käsillä ja jaloilla kyseisen jätkän jalasta kiinni ja kailottaa (ääni ei kuitenkaan erityisen kauas kulje yleisen kaaoksen seassa); "mä rakastan sua! Ollaan ikuisesti yhessä!". Sitten hevari katsoo toista syvälle silmiin, päästää irti jalasta ja kääntyy takaisin peliin päin. |
| Aihe: Vs: Miten minä tänne jouduin!? 14/10/2009, 11:51 | |
| Toinen oli heti mukana pullon pyöritys ideassa, mutta myös nähtävimmin kännissä. Minkä pitkätukka osasi päätellä välikohtauksesta, jossa Patr tunnusti rakkauttaan jollekin ihan randomille. Jätkälle... Niinpä tietenkin. Viviankin raahautui mukaan peliit ja sai katsella kahden tytön nuoleskelua keskenään. Sitten pulloa pyöräytettiin taas, se osoitti johonkin tuntemattomaan poikaan, jolle annettiin tehtävä, jota tuo ei suostunut suorittamaan. Sitten pitkätukkaisen pojan nappisilvät saivatkin nuolla paidattomaksi riisuttua, kivannäköistä yläkroppaa. Nams, tuollainen uros kelpaisi kyllä pitkätukan leluksi... Hetken aikaa peliä seurattuaan pullo sitten päätti osua Vivianiin, joka katsoi ppyörittäneeseen tyttöön silmät jotenkuten kurissa pitäen. Hänellä oli hieman enemmänkin humala kuin pelkkä hippula.
"Totuus vai tehtävä?", kuului kysymys ja Vivian valitsi naurahtaen jälkimmäisenä mainitun. Poika sai luvan käydä vaihtamassa stereoihin jotain klassista. Räkäisesti naurettuaan pitkätukka sitten heitti paidan päältään. Mitään paskamusaa hän ei kyllä aikoisi kuunnella. | |
| Aihe: Vs: Miten minä tänne jouduin!? 16/10/2009, 01:32 | |
| Pat katsoo sumein silmin tapahtumia ympärillään, aikalailla paikoillaan. Kun Vivian heittää paidan päältään, blondi kiinnostuu tapauksesta, ja hetken seurailtuaan tämä tunkeekin väkisin kiinni pitkätukkaan ja katselee tätä rauhallisen näköisenä kunnes avaa suunsa; "mennäänkö me suihkuun?". Niin. Poika on ei vain pihalla, vaan myös muutenkin tyhmä ja kokematon; oli kysymyksen syy mikä tahansa, niin tämä poika alkaa todella olla vähintäänkin humalassa. Tietenkään selvänä edes tämä puupää ei ajattelisi suihkuunmenoa, mutta ilmankin tätä kyseistä kysymystä voisi luulla pojan asuneen tynnyrissä. Pat heilauttaa vinosti päätään ja käännähtää vatsalleen lattialle. "Joko me jatketaan?", blondi kysyy kärsimättömänä.
Patrick alkaa todella kyllästyä odottamaan, ja lopulta käsien varassa ollut pää laskeutuu lattialle ja koko jätkä kääntyy selälleen. "Hei, mis kaikki tähdet on?! Eiks nyt ookaan yö!?", tämä kysyy kovaäänisesti. Mitähän tästäkin seuraa... |
| Aihe: Vs: Miten minä tänne jouduin!? 16/10/2009, 13:34 | |
| Patrick tunki kiinni kylkeen, pitkätukka katsahti tuota tummilla nappisilmillään. Kysymys, Vivian vastasi siihen pienellä hymyllä. "Jos sä välttämättä tahdot", tuo kähähti naurahtaen perään. Surmustettu oikea käsi kosketti toista kevyesti. Ei Vivkään enää tekemisiään täysin kontrolloinut. Ihan blondin oma vika, kun käyttäytyi tuolla tavoin, ei Vivian ennekään kännissä leluista kieltäytynyt. Tajusivat ne itse mitä sanoivat tai eivät. Patrick oli pian mahallaan lattialla ja hoputti jatkamaan, Vivian antoi pullon pyörähtää ja osua johonkin random poikaan. Goottipunkkari heitti tuolle leveän virneen kera tehtäväksi antaa itselleen sylitanssin. Mitäs näytti niin syötävältä. Lievästi poika pettyi, kun toinen heittikin pirullisesti hymyillen paitansa lattialle. Ei tämä tainnut pullonpyöritystä ollakaan kun kukaan ei suorittanut tehtäviään vaan strippasi. Vivian antoi katseensä nuolla paljasta yläkroppaa häpeilemättä toisen pyöräyttäessä pulloa.
Se osui vähintäänkin omiin maailmoihinsa uponneeseen Patrickiin. | |
| Aihe: Vs: Miten minä tänne jouduin!? 17/10/2009, 01:47 | |
| Patrick tönäistään hereille ja hetken ihmettelyn jälkeen blondi tajuaa pullon osoittavan häntä. Vaivalloisesti päätään nostaen Pat katsoo pyöräyttäjää kysyvästi odottaen. Tehtävän valittuaan poju saakin tehtäväkseen saada toisen osoittama, brunetti tyttö mukaan peliin. No, eipäs kuin tuumasta toimeen. Hapuilevin liikkein blondi nousee seisomaan ja vaappuu likan luo. Harmi vain, ennen kuin jätkä on ehtinyt suutaan avata, tämän tasapaino pettää ja Patrick löytää itsensä lattialta. Samentuneet silmät etsivät tyttöä, kunnes paikantavat kohteen ja heti kun pikkupoika on pystyssä, alkaa uusintayritys. "Tuu syömään meijän kans leipää! Joookooo..! Mennään yhessä vaikka autoon..". Poika sammaltaa omiaan, kunnes tuntee äkkinäisen kivun poskessaan. Harmistuneena jätkä palaa piiriin ja toteaa ykskantaan "ei onnaa...". Pat unohtaa pelin ja kääntyy Vivianiin päin. "Onksul vielä jäljellä sitä ihme litkua?".
Poika katsoo anovasti pitkätukkaa. Onhanonhanonhan.. |
| Aihe: Vs: Miten minä tänne jouduin!? 18/10/2009, 01:48 | |
| Blondi lähti sekoilemaan tehtäväänsä ja sai vain kunnon litsarin. Poikaparka... not. Vivian naureskeli siinä missä moni muukin. Toinen kääntyi pitkätukkaisen suuntaan ja kertjäsi lonkkua. Poika naurahti ja leikki toisen vaaleilla hiuksilla. "Sä joit jo kaikki", Viv vastasi. "Sitäpaitsi sä oot jo hieman kännis.." 'Hieman' oli suurta kaunistelua. Tosin eipä pitkätukkakaan elämänsä kunnossa aamulla olisi... Pitkätukka käänsi päätään, kun tunsi tuijotuksen. Hän sai kiinni katseen pojalta, jolta oli aiemmin kerjännyt sylitanssia. Ja tuo käänsi omansa äkisti pois.
"Taidat jäädä yksin nyt, ihmissudella on nälkä", Vivian naurahti ja nousi lattialta lähteäkseen pojan luo. Pitkätukkainen istui hajareisin syliin ja naurahti. Supisi korvaan yllytyksiä. Toinen poika näytti ensin säikähtäneeltä, mutta varmasti kännitilansa tähden sitten hymyilikin. Viv nousi ja nappasi toisen kainaloonsa heilauttaen kättään Patrickille. "Pidä hauska ilta", tuo huikkasi virnuillen ja lähti löytönsä kanssa yläkertaan etsimään vapaata kolkkaa.
- Kiitos pelistä~ Se taisi nimittäin karata XD - | |
| Aihe: Vs: Miten minä tänne jouduin!? 18/10/2009, 02:09 | |
| //Juup kiitosta! Latian tähän vielä lopetuspelauksen..//
Pat kokee karvaan pettymyksen kun toinen kertoo lonkeron loppuneen, mutta pettymys muuttuu ihmetykseksi, kun pitkätukka lähtee omille teilleen. Patrick nousee itsekin ja hoippuu ulko-ovelle; sen verran j'rkeä vielä tästäkin päästä löytyy, että poika tajuaa suunnistaa kotiin.
Onneksi koti on hyvin lähellä, ja parin tunnin kaatuilun, kiukkuisen vastaantulijan ja etsinnän jälkeen oma asunto löytyy kuin löytyykin, ja blondi kompuroi sisään - ja sammuu melkein heti olohuoneen matolle.
//Kiitos!// |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Miten minä tänne jouduin!? | |
| |
| | | | Miten minä tänne jouduin!? | |
|
Similar topics | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |