//Joo, eiköhän tää peli ollu sitten vähän tässä :--)
"Pitäisköhän mun sitte heti ilmoittautuu mukaa tohon lastenryhmään? Se vois sopii mulle", Ellie virnuili ja mässäili innoissaan tikkariaan. "Okei, mä tuun sitten ison kyltin kanssa joskus kattoo sun tanssias. Se on sitte sovittu", irlantilaistyttö totesi sitten ja hymyili leveästi miehenalulle. Eihän sitä oppisi tanssimaan, ennen kuin perusaskeleet sun muut perusasiat olisi opittuna. Jos tämä tyttö aikoisi harkita tanssimista, hänen tosiaan täytyisi mennä mukaan johonkin lasten tanssiryhmään.
Andreaksen toteamukselle Ellie vain kohautti harteitaan ja venytti käsiään pitkälle eteenpäin. "Eipä tälle mitään voi. Kun kerta eroprosentti on suuri, niin pitäähän sitä joidenkin kuulua mukaan. Eli nyt mun porukat", brunette totesi itse ja hymähti pojan seuraaville sanoille siitä, että he eivät olleet enää lapsia. "Ei mua kyllä kohdella kuin avutonta lasta. Eiku hetkinen. Kohdellaanpas. Mä en pääse esim bändien keikoille. Ihan uskomattomia. Ne muka luulee, että keikoilla voi kuolla", Eileen nauroi ja kurtisti kulmiaan huvittuneena. "No okei, rock- ja hevibändien keikoilla ne moshpitit on aika vaarallisii ja joskus kyl pari on kuollu.. Mut en mä nyt keikalla aatellu kuolla", tyttö puhui ja naurahti epäuskoisena. Siinä suhteessa hänen vanhempansa päättivät tyttärensä menoista. Mutta muuten Eileen kyllä huolehti itsestään, kävi töissä saadakseen rahaa opiskeluihinsa ja tällaisiä samanlaisia asioita.
Kun vaaleahiuksinen totesi lähtevänsä, tajusi Eileenkin perimmäisen tarkoituksensa. "Ai niin, mä olen lenkillä", tyttö totesi ja nousi ylös viltiltä. Ellie hymyili Andreakselle pirteästi. "Joo, ja muistaki kans. Mä en tykkää siitä, kun ihmiset unohtaa mut. Siis, eihän mua voi mitenkään unohtaa", tavis sanoi ja osoitti sormellaan itseään naurahtaen. "Mut joo, nähtäillään. Mä tuun aina olemaa kateellinen sun ihanille hiuksille." Ja niin irlantilaistyttö sanoi hyvästiksi ja spurttasi hietikolta asfalttitielle. Hän heilautti sitten kättään vielä Andreakselle, jonka jälkeen tyttö lähti jatkamaan lenkkiään huomattavasti pirteämmällä tuulella.
//Haha, kiitos pelistä :--D <3