Paul katsoi herkeämättä, kun Marjorie luki hänen tekstiään. Häntä jännitti kovasti, mutta se helpottui, kun Marjorie lausui sanansa. Paul naurahti helpottuneena, ja nyökkäsi sitten.
"A-anteeksi, minä änkytän hermostuneena, si-siksi piti kirjoittaa..." hän sitten sanoi pieni punastus kasvoillaan ja kohautti olkapäitään. Rohkaistuneena Paul nousi nyt ylös, ja sanoi: "Niin, mennäänkö Dustysiin, vai onko sinulla muuta ehdotusta?"
Itse asiassa Paul ei edes tiennyt lähistöllä muita kahviloita. Oli hän itsekin pariin otteeseen kyseisessä paikassa käynyt, käviväthän siellä muutkin. Ja sitä paitsi, juuri siksi se olisi hyvä paikka: kaikki, jotka pitäisivät Paulia ylinörttinä joka ei puhu tytöille, näkisivät hänet sitten tytön seurassaan! Vieläpä noin kauniin tytön.
Paul sukaisi hieman hiuksiaan ja katsahti Marjorieen. Tuon tytön silmät ja hiukset olivat vain jotakin niin suloista. Miten tässä olikin päässyt käymään näin, että tuollainen tyttö lähti hänen ehdotuksestaan kahville tällaisen nörttipojan kanssa? Paulia hymyilytti, ja hänen sydämensä pamppaili hieman. Jännitys oli taas laantunut hieman, joten puhe kulkisi taas helpommin. Oikeastaan vain negatiivinen jännitys sai hänet änkyttämään: kyllä häntä nytkin jännitti, mutta hyvällä tavalla.
Paul asetteli laukkunsa olalleen, ja laittoi vielä muistivihkonsa ja kynänsä laukkuun. Hän hymyili rohkeasti Marjorielle, ja vilkaisi sitten uloskäynnin suuntaan. "Mennäänkö?"
// Jos vielä jotain vastaat tähän, ja mä aloittaisin taas Dustysissa sitten, jos se käy? paitsi jos on joku muu kahvilaehdotus ;D