Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Aurinko armas ja vihreä nurmikenttä

Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Lumene

Lumene

Viestien lukumäärä : 1973
Ikä : 32

Aurinko armas ja vihreä nurmikenttä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Aurinko armas ja vihreä nurmikenttä   Aurinko armas ja vihreä nurmikenttä - Sivu 2 Icon_minitime25/7/2009, 06:06

"Ei hätää M.A, kyllä mä tajusin", rauhoitteli Lizbeth blondia. Kyllä M.A sen karvanlähdön unohtaa, kun näkee kaksi suloista koiraa napittamassa tätä silmiin hännät viuhuten, joskin pentu olisi suloisempi kuin Ross.
"Okei", toisti brunette varmasti ystävälleen. Eivät koirat nyt heidän ystävyyteensä saisi vaikuttaa. Eivätkä vaikutakaan, siitä hän aikoi pitää huolen.

Lizbeth olisi vielä halunnut härnätä M.A:ta, mutta jätti tämän kuitenkin rauhaan, sillä ei halunnut loukata tätä vahingossa. Herra X ja M.A jätettäisiin nyt rauhaan. Ainakin vähäksi aikaa.

"Hmmm.." mumisi tyttö mietteliäänä ystävänsä vietävänä. Hän ei oikeastaan ollut suunnitellut ostavansa itselleen mitään, sillä halusi säästää rahojaan Italiasta tuotaviin tuliaisiin. Mutta ei kai nyt se haittaisi, jos hän vähän vain ostelisi M.A:n kanssa?
"En oikeen tiedä... En oo aatellut vielä niin pitkälle. Suostuin lähtee sen takii, kun sä pyysit. Ei mulla taida olla muuta kun auton tankkaus." virnisti Lizbeth blondille avaten treenikassiaan, josta kaivoi esille puhtaat vaatteensa.

Pukemisen jälkeen tytöt suunnistivat huomaamattomasti Lizbethin autolle ja lähtivät tytön luokse valmistautumaan shoppaamiseen.

//the end~ :'D//
Takaisin alkuun Siirry alas

Aurinko armas ja vihreä nurmikenttä
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» Tervehdys, aurinko!
» Aurinko imee itseensä pimeyden
» Aurinko paistaa ja kaikki on hyvin
» Minun päiviini paistaa aurinko
» Aurinko saa aina kaiken kauniimmaksi